- Група Renault значно збільшила свої світові продажі: +9% у порівнянні з 2022 роком, із загальною кількістю 2 235 345 автомобілів за рік. Група продемонструвала успішну динаміку зі значним зростанням трьох основних брендів.
- Бренд Renault: зростання на 9,4% з 1 548 748 автомобілями, проданими по всьому світу у 2023 році. Renault є найбільш продаваним французьким брендом у світі. В Європі Renault зафіксував чудове зростання і перевершив ринок: +19,3% у порівнянні з 2022 роком.
- Бренд Dacia: зростання на 14,7% з 658 321 одиницею проданих автомобілів у 2023 році. Ці показники є результатом нової сильної ідентичності бренду Dacia, що базується на 4 основних моделях, кожна з яких зросла порівняно з 2022 роком.
- Бренд Alpine: зростання на 22,1% з 4 328 проданими автомобілями.
- В Європі[1] Група отримала вигоду від наступу своєї продукції, збільшивши частку ринку: обсяги зросли на 18,6% на ринку, що зріс на 13,9%.
- Група Renault піднімається на 3-тє місце серед автовиробників Європи завдяки трьом сильним, взаємодоповнюючим брендам, що створюють цінність.
- Роздрібні продажі Групи становлять 65% від загального обсягу продажів у п'яти основних країнах Європи[2], що відповідає комерційній політиці, орієнтованій на цінність.
- Група Renault продовжує свій наступ на електрифікацію. Відповідно до потреб клієнтів, Група зробила технологічні рішення, які вже окупаються, і прискорює свої зусилля в сфері енергетичного переходу.
- В рамках бренду Renault зростає попит на електрифікацію - гібридні та повністю електричні автомобілі. У Європі бренд посилює свій наступ, посівши 3-тє місце серед електрифікованих автомобілів завдяки Megane E-Tech electric, який має 2,2% ринку повністю електричних автомобілів, та успіху своїх гібридних двигунів, попит на які стрімко зростає (Austral, Clio та Captur у топ-10 гібридних автомобілів у Європі).
- Dacia Jogger HYBRID 140, що продається з січня 2023 року, становить понад 25% замовлень клієнтів Jogger. Dacia Spring, на 100% електричний, утримує своє місце в трійці лідерів європейських[3] роздрібних продажів електромобілів.
- Портфель замовлень Групи в Європі становить 2,5 місяці прогнозованих продажів на кінець грудня 2023 року.
- 2024 рік буде багатим на комерційні запуски 10[4] нових моделей, що є ключовими для діяльності Групи.
[1]ACEA - Європейська асоціація автовиробників
[2]Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Велика Британія
[3]Австрія, Бельгія, Хорватія, Чехія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Угорщина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія
[4]10 нових автомобілів у 2024 році без Renault Duster (за межами Європи) та рестайлінгу Captur.
Відповідно до своєї стратегії, орієнтованої на цінність, Renault прискорює свій наступ на сегмент C і вище (+26%) в Європі.
- У сегменті C і вище в Європі бренд Renault зафіксував зростання продажів на 26% порівняно з 2022 роком завдяки успіху Arkana, Austral, Espace E-Tech Hybrid та електричного Megane E-Tech.
- Асортимент і канали збуту є досконалими: у п'яти основних країнах Європи бренд Renault генерує більше половини своїх продажів на ринку роздрібних клієнтів, що створює додану вартість. Крім того, клієнти цінують топ-версії, такі як "Esprit Alpine". 51% продажів моделі Austral та 44% продажів гібридного Espace E-Tech Hybrid припадає на версію Esprit Alpine.
Renault продовжує свій наступ на електрифікацію (гібридні та повністю електричні автомобілі). Потужні технологічні рішення, прийняті брендом, доводять свою актуальність відповідно до очікувань клієнтів: повністю електричний портфель, з одного боку, і гібридний портфель, з іншого боку, для більш прогресивного енергетичного переходу. Таким чином, Renault прискорив своє зростання, збільшивши продажі на 19,7% за один рік (270 362 проданих автомобілів) і посівши 3-тє місце в Європі за обсягом продажів електрифікованих легкових автомобілів. Обсяг продажів електрифікованих автомобілів зараз становить 39,7% від загального обсягу продажів легкових автомобілів бренду.
Ця тенденція була підтримана 62% зростанням продажів гібридних автомобілів (HEV), загалом 185 666 одиниць. Austral, Clio та Captur входять до топ-10 найбільш продаваних гібридних автомобілів у Європі.
Megane E-Tech electric, випущений в середині 2022 року, є автомобілем, який перепозиціонував бренд на ринку повністю електричних автомобілів і допоміг йому завоювати нових клієнтів (коефіцієнт завоювання над конкурентами становить понад 50% в Європі). 47 504 одиниць Megane E-Tech electric було продано у 2023 році, і він увійшов до топ-3 продажів у своїй категорії в Європі.
Повністю електричний портфель бренду Renault буде розширено у 2024 році за рахунок Scenic E-Tech electric та Renault 5 E-Tech electric.
2024 рік стане історичним - буде запущено 7 нових транспортних засобів:
● 2 нові повністю електричні автомобілі: Scenic E-Tech electric, що пропонує понад 600 км пробігу в режимі WLTP, та Renault 5 E-tech electric - повністю електрична поп-ікона.
● 2 нових гібридних автомобіля в Європі, включаючи Rafale E-Tech.
● Новий Renault Master (версія з ДВЗ та повністю електрична)
● 2 нові автомобілі на ринках за межами Європи: Kardian та автомобіль Renault Korea Motors. У 2024 році бренд Renault продовжить розгортання "Міжнародного стратегічного плану 2027". Після Бразилії та Туреччини у 2023 році, цей рік буде відзначений розгортанням плану в Марокко та Південній Кореї.
В Європі було продано 562 890 автомобілів Dacia. Бренд демонструє все більший успіх і реєструє зростання на 17,4% на ринку, що збільшився на 13,9%. Dacia піднялася на 4 позиції і тепер посідає 11 місце на європейському ринку PC + LCV. На ринку легкових автомобілів Dacia входить до топ-10 в Європі.
Цей результат зумовлений новою сильною ідентичністю бренду - "незамінні, круті, надійні, доступні та екологічно чисті автомобілі", які базуються на 4 основних моделях, кожна з яких зростає порівняно з 2022 роком.
Ці показники дозволили Dacia досягти рекордної частки ринку.
● 3.8% (+0.1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC + LCV
● 4,3% (+0,1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC
● 8,3% (+0,7 пунктів) в сегменті PC для роздрібних клієнтів. Бренд підтверджує своє 2-е місце на роздрібному ринку автомобілів в Європі , своєму основному ринку.
Dacia випустить 2 нових автомобіля:
● Новий Dacia Duster у продажу з березня 2024 року.
● Новий 100% електричний Dacia Spring з абсолютно новим дизайном, як екстер'єру, так і інтер'єру, вийде в продаж влітку 2024 року.
Наприкінці 2024 року бренд також представить Bigster, автомобіль С-сегменту.
Результати Dacia зумовлені новою сильною ідентичністю бренду, що базується на 4 основних моделях. Бренд користується популярністю серед усіх типів клієнтів з найкращими на ринку показниками завоювання та лояльності.
● Світові продажі Dacia Sandero склали 269 899 автомобілів, що на 17,6% більше, ніж у 2022 році. Sandero утримує позицію лідера роздрібних продажів автомобілів у Європі з 2017 року.
● З 200 633 проданими по всьому світу автомобілями продажі Dacia Duster зросли на 1,7% у порівнянні з 2022 роком. Він зберігає свою позицію в трійці лідерів європейських роздрібних продажів кросоверів.
● Dacia Jogger продано 94 095 одиниць по всьому світу, що на 65,6% більше, ніж у 2022 році. В Європі він є найбільш продаваним автомобілем у сегменті С, за винятком кросоверів.
● Dacia Spring з 61 803 проданими по всьому світу автомобілями, що на 26,4% більше, ніж у 2022 році, посідає 3 місце серед найбільш продаваних електромобілів серед роздрібних клієнтів у Європі.
Alpine починає 2024 рік з портфелем замовлень, заповненим на 7 місяців, завдяки успішному запуску A110 R Turini, випущеного в грудні 2023 року.
2024 рік ознаменує перехід Alpine на електромобілі, як було оголошено у плані Renaulution у 2021 році. Бренд представить електричний хот-хетч Alpine A290, перший повністю електричний автомобіль Alpine.
У 2024 році очікується, що автомобільні ринки Європи та Латинської Америки будуть стабільними, а в Євразії очікується спад на 11%.
|
|
2023 |
2022 |
Різниця(%) |
Renault |
||||
PC |
|
1,156,895 |
1,088,577 |
6.3% |
LCV |
|
391,853 |
326,686 |
19.9% |
Всього Renault |
1 548 748 |
1,415,263 |
9.4% |
|
Dacia |
||||
PC |
|
652,580 |
569,406 |
14,6% |
LCV |
|
5,741 |
4,667 |
23.0% |
Всього Dacia |
|
658,321 |
574,073 |
14.7% |
Renault Korea Motors |
||||
PC |
|
21,980 |
51,083 |
-57.0% |
Alpine |
||||
PC |
|
4,328 |
3,546 |
22.1% |
Jinbei&Huasong |
||||
PC |
|
0 |
4 |
-100.0% |
LCV |
|
0 |
106 |
-100.0% |
Всього Jinbei&Huasong |
0 |
110 |
-100.0% |
|
Eveasy[1] |
||||
PC |
|
1,963 |
6,987 |
-71.9% |
Mobilize |
||||
PC |
|
5 |
75 |
|
Група Renault |
||||
PC |
|
1,837,751 |
1 719 678 |
6.9% |
LCV |
|
397,594 |
331 459 |
20.0% |
Всього Група Renault |
2,235,345 |
2,051,137 |
9.0% |
[1]Консолідовані продажі Eveasy до кінця першого півріччя 2023 року
|
2023 |
Частка ринку (%) |
ФРАНЦІЯ |
551,373 |
25.6 |
ІТАЛІЯ |
187,249 |
10.6 |
ТУРЕЧЧИНА |
176,983 |
14.4 |
НІМЕЧЧИНА |
156,729 |
5.0 |
ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ |
134,398 |
12,3 |
БРАЗИЛІЯ |
126,206 |
5.8 |
СПОЛУЧЕНЕ КОРОЛІВСТВО |
102,980 |
4,6 |
БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ |
62,771 |
10,5 |
РУМУНІЯ |
61,445 |
38.1 |
МАРОККО |
60,290 |
37.3 |
АРГЕНТИНА |
51,790 |
12.2 |
ПОЛЬЩА |
49,557 |
9.2 |
ІНДІЯ |
48,321 |
1.0 |
МЕКСИКА |
43,779 |
3.2 |
НІДЕРЛАНДИ |
39,688 |
9.0 |
Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Завдяки альянсу з Nissan та Mitsubishi Motors, а також унікальному досвіду в галузі електрифікації, Група Renault складається з 4 взаємодоповнюючих брендів - Renault, Dacia, Alpine та Mobilize, - які пропонують своїм клієнтам екологічні та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у більш ніж 130 країнах, Група продала понад 2,235 мільйона автомобілів у 2023 році. У ній працює майже 106 000 людей, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність робила людей ближчими.
Готова приймати виклики як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група Renault прагне до амбітних перетворень, які принесуть прибуток. У центрі уваги - розробка нових технологій і послуг, а також нового модельного ряду ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Відповідно до екологічних викликів, Група має на меті досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.