Значне прискорення продажів у 2023 році завдяки сильній та взаємодоповнюючій бренд-стратегії
  • Група Renault значно збільшила свої світові продажі: +9% у порівнянні з 2022 роком, із загальною кількістю 2 235 345 автомобілів за рік. Група продемонструвала успішну динаміку зі значним зростанням трьох основних брендів.
    • Бренд Renault: зростання на 9,4% з 1 548 748 автомобілями, проданими по всьому світу у 2023 році. Renault є найбільш продаваним французьким брендом у світі. В Європі Renault зафіксував чудове зростання і перевершив ринок: +19,3% у порівнянні з 2022 роком.
    • Бренд Dacia: зростання на 14,7% з 658 321 одиницею проданих автомобілів у 2023 році. Ці показники є результатом нової сильної ідентичності бренду Dacia, що базується на 4 основних моделях, кожна з яких зросла порівняно з 2022 роком.
    • Бренд Alpine: зростання на 22,1% з 4 328 проданими автомобілями.
  • В Європі[1] Група отримала вигоду від наступу своєї продукції, збільшивши частку ринку: обсяги зросли на 18,6% на ринку, що зріс на 13,9%.
  • Група Renault піднімається на 3-тє місце серед автовиробників Європи завдяки трьом сильним, взаємодоповнюючим брендам, що створюють цінність.
  • Роздрібні продажі Групи становлять 65% від загального обсягу продажів у п'яти основних країнах Європи[2], що відповідає комерційній політиці, орієнтованій на цінність.
  • Група Renault продовжує свій наступ на електрифікацію. Відповідно до потреб клієнтів, Група зробила технологічні рішення, які вже окупаються, і прискорює свої зусилля в сфері енергетичного переходу.
  • В рамках бренду Renault зростає попит на електрифікацію - гібридні та повністю електричні автомобілі. У Європі бренд посилює свій наступ, посівши 3-тє місце серед електрифікованих автомобілів завдяки Megane E-Tech electric, який має 2,2% ринку повністю електричних автомобілів, та успіху своїх гібридних двигунів, попит на які стрімко зростає (Austral, Clio та Captur у топ-10 гібридних автомобілів у Європі).
  • Dacia Jogger HYBRID 140, що продається з січня 2023 року, становить понад 25% замовлень клієнтів Jogger. Dacia Spring, на 100% електричний, утримує своє місце в трійці лідерів європейських[3] роздрібних продажів електромобілів.
  • Портфель замовлень Групи в Європі становить 2,5 місяці прогнозованих продажів на кінець грудня 2023 року.
  • 2024 рік буде багатим на комерційні запуски 10[4] нових моделей, що є ключовими для діяльності Групи.
 

[1]ACEA - Європейська асоціація автовиробників

[2]Франція, Італія, Німеччина, Іспанія, Велика Британія

[3]Австрія, Бельгія, Хорватія, Чехія, Данія, Фінляндія, Франція, Німеччина, Угорщина, Італія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Польща, Португалія, Румунія, Словаччина, Словенія, Іспанія, Швеція, Швейцарія, Велика Британія

[4]10 нових автомобілів у 2024 році без Renault Duster (за межами Європи) та рестайлінгу Captur.

Бренд Renault
По всьому світу
Бренд Renault продемонстрував хороші результати по всьому світу, збільшивши продажі на 9,4% (1 548 748 автомобілів) порівняно з попереднім роком. Пишаючись своїм міжнародним визнанням, Renault є найбільш продаваним французьким брендом у світі. Renault продовжує випереджати конкурентів на світовому ринку легких комерційних автомобілів, демонструючи зростання на 19,9% при зростанні ринку на 10,4%. Однією з найважливіших подій 2023 року стало оприлюднення "Міжнародного стратегічного плану 2027", який, завдяки 8 новим моделям у період з 2023 по 2027 рік, забезпечить подальше зростання бренду на ринках за межами Європи. У 2023 році розвиток за межами Європи в основному відбувався за рахунок Бразилії, Туреччини та Марокко.
У Європі
Активність була особливо високою в Європі, де було зафіксовано значне зростання на 19,3% - 977 635 реєстрацій. Renault перевершив європейський ринок, який виріс на 13,9%: бренд збільшив частку ринку і перемістився з 5-го на 2-е місце на європейському ринку PC+LCV ( легкові та легкі комерційні автомобілі), продовжуючи свою комерційну політику, що базується на цінності: один автомобіль з двох продається роздрібним клієнтам. Зростання продажів відбулося в основному за рахунок Іспанії (+30%), Італії (+37%) та Великобританії (+51%). На внутрішньому ринку Франції Renault підтвердила свої лідируючі позиції в сегментах легкових автомобілів (277 914 продажів, +18%) та легких комерційних автомобілів (112 569 продажів, +13%). Clio – найпопулярніший автомобіль у Франції, став найбільш продаваним автомобілем з 111 741 реєстрацією у 2023 році у всіх каналах продажів разом узятих. Наразі Clio посідає третє місце в Європі з більш ніж 219 365 проданими автомобілями. Renault також є справжнім європейським лідером у сегменті легких комерційних автомобілів зі зростанням на 25,7% на ринку, що збільшився на 15,3%. Kangoo/Express (+32,4%) та Master (+14,5%) є лідерами у своїх сегментах.
Комерційна політика, орієнтована на цінність у поєднанні зі збільшенням частки ринку

Відповідно до своєї стратегії, орієнтованої на цінність, Renault прискорює свій наступ на сегмент C і вище (+26%) в Європі.


- У сегменті C і вище в Європі бренд Renault зафіксував зростання продажів на 26% порівняно з 2022 роком завдяки успіху Arkana, Austral, Espace E-Tech Hybrid та електричного Megane E-Tech.

- Асортимент і канали збуту є досконалими: у п'яти основних країнах Європи бренд Renault генерує більше половини своїх продажів на ринку роздрібних клієнтів, що створює додану вартість. Крім того, клієнти цінують топ-версії, такі як "Esprit Alpine". 51% продажів моделі Austral та 44% продажів гібридного Espace E-Tech Hybrid припадає на версію Esprit Alpine.

Електрифікація: переможна стратегія в Європі

Renault продовжує свій наступ на електрифікацію (гібридні та повністю електричні автомобілі). Потужні технологічні рішення, прийняті брендом, доводять свою актуальність відповідно до очікувань клієнтів: повністю електричний портфель, з одного боку, і гібридний портфель, з іншого боку, для більш прогресивного енергетичного переходу. Таким чином, Renault прискорив своє зростання, збільшивши продажі на 19,7% за один рік (270 362 проданих автомобілів) і посівши 3-тє місце в Європі за обсягом продажів електрифікованих легкових автомобілів. Обсяг продажів електрифікованих автомобілів зараз становить 39,7% від загального обсягу продажів легкових автомобілів бренду.
Ця тенденція була підтримана 62% зростанням продажів гібридних автомобілів (HEV), загалом 185 666 одиниць. Austral, Clio та Captur входять до топ-10 найбільш продаваних гібридних автомобілів у Європі.


Megane E-Tech electric, випущений в середині 2022 року, є автомобілем, який перепозиціонував бренд на ринку повністю електричних автомобілів і допоміг йому завоювати нових клієнтів (коефіцієнт завоювання над конкурентами становить понад 50% в Європі). 47 504 одиниць Megane E-Tech electric було продано у 2023 році, і він увійшов до топ-3 продажів у своїй категорії в Європі.
Повністю електричний портфель бренду Renault буде розширено у 2024 році за рахунок Scenic E-Tech electric та Renault 5 E-Tech electric.

2024: історичний рік для комерційних запусків бренду Renault

2024 рік стане історичним - буде запущено 7 нових транспортних засобів:


● 2 нові повністю електричні автомобілі: Scenic E-Tech electric, що пропонує понад 600 км пробігу в режимі WLTP, та Renault 5 E-tech electric - повністю електрична поп-ікона.
● 2 нових гібридних автомобіля в Європі, включаючи Rafale E-Tech.
● Новий Renault Master (версія з ДВЗ та повністю електрична)
● 2 нові автомобілі на ринках за межами Європи: Kardian та автомобіль Renault Korea Motors. У 2024 році бренд Renault продовжить розгортання "Міжнародного стратегічного плану 2027". Після Бразилії та Туреччини у 2023 році, цей рік буде відзначений розгортанням плану в Марокко та Південній Кореї.

Бренд Dacia
Зростаючий успіх в Європі

В Європі було продано 562 890 автомобілів Dacia. Бренд демонструє все більший успіх і реєструє зростання на 17,4% на ринку, що збільшився на 13,9%. Dacia піднялася на 4 позиції і тепер посідає 11 місце на європейському ринку PC + LCV. На ринку легкових автомобілів Dacia входить до топ-10 в Європі.

Цей результат зумовлений новою сильною ідентичністю бренду - "незамінні, круті, надійні, доступні та екологічно чисті автомобілі", які базуються на 4 основних моделях, кожна з яких зростає порівняно з 2022 роком.

 

Рекордні частки ринку бренду в Європі

Ці показники дозволили Dacia досягти рекордної частки ринку.
● 3.8% (+0.1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC + LCV
● 4,3% (+0,1 пункт порівняно з 2022 роком) у PC
● 8,3% (+0,7 пунктів) в сегменті PC для роздрібних клієнтів. Бренд підтверджує своє 2-е місце на роздрібному ринку автомобілів в Європі , своєму основному ринку.

2024: 2 нових автомобіля на ринку

Dacia випустить 2 нових автомобіля:
● Новий Dacia Duster у продажу з березня 2024 року.
● Новий 100% електричний Dacia Spring з абсолютно новим дизайном, як екстер'єру, так і інтер'єру, вийде в продаж влітку 2024 року.
Наприкінці 2024 року бренд також представить Bigster, автомобіль С-сегменту.

Результати, досягнуті завдяки новій сильній ідентичності бренду

Результати Dacia зумовлені новою сильною ідентичністю бренду, що базується на 4 основних моделях. Бренд користується популярністю серед усіх типів клієнтів з найкращими на ринку показниками завоювання та лояльності.
● Світові продажі Dacia Sandero склали 269 899 автомобілів, що на 17,6% більше, ніж у 2022 році. Sandero утримує позицію лідера роздрібних продажів автомобілів у Європі з 2017 року.
● З 200 633 проданими по всьому світу автомобілями продажі Dacia Duster зросли на 1,7% у порівнянні з 2022 роком. Він зберігає свою позицію в трійці лідерів європейських роздрібних продажів кросоверів.
● Dacia Jogger продано 94 095 одиниць по всьому світу, що на 65,6% більше, ніж у 2022 році. В Європі він є найбільш продаваним автомобілем у сегменті С, за винятком кросоверів.
● Dacia Spring з 61 803 проданими по всьому світу автомобілями, що на 26,4% більше, ніж у 2022 році, посідає 3 місце серед найбільш продаваних електромобілів серед роздрібних клієнтів у Європі.

Бренд Alpine
Стратегія міжнародного розвитку Alpine
У 2023 році Alpine продовжує свою стратегію міжнародного розвитку, розширюючи присутність у нових країнах, таких як Ізраїль та Марокко, і наразі має 146 дилерів по всьому світу. Цей процес продовжиться у 2024 році з приходом Alpine до Туреччини в першій половині року.
2024 рік для Alpine

Alpine починає 2024 рік з портфелем замовлень, заповненим на 7 місяців, завдяки успішному запуску A110 R Turini, випущеного в грудні 2023 року.

2024 рік ознаменує перехід Alpine на електромобілі, як було оголошено у плані Renaulution у 2021 році. Бренд представить електричний хот-хетч Alpine A290, перший повністю електричний автомобіль Alpine.

ПРОГНОЗ РИНКУ НА 2024 РІК

У 2024 році очікується, що автомобільні ринки Європи та Латинської Америки будуть стабільними, а в Євразії очікується спад на 11%.

   

 

2023

2022

Різниця(%)

Renault 

PC

 

1,156,895

1,088,577

6.3%

LCV

 

391,853

326,686

19.9%

Всього Renault

1 548 748

1,415,263

9.4%

Dacia

PC

 

652,580

569,406

14,6%

LCV

 

5,741

4,667

23.0%

Всього Dacia

 

658,321

574,073

14.7%

Renault Korea Motors

PC

 

21,980

51,083

-57.0%

Alpine

PC

 

4,328

3,546

22.1%

Jinbei&Huasong

PC

 

0

4

-100.0%

LCV

 

0

106

-100.0%

Всього Jinbei&Huasong

0

110

-100.0%

Eveasy[1]

PC

 

1,963

6,987

-71.9%

Mobilize

PC

 

5

75

 

Група Renault

PC

 

1,837,751

1 719 678

6.9%

LCV

 

397,594

331 459

20.0%

Всього Група Renault

2,235,345

2,051,137

9.0%

 

[1]Консолідовані продажі Eveasy до кінця першого півріччя 2023 року

15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ ГРУПИ RENAULT

 

 

 

2023

Частка ринку (%)

ФРАНЦІЯ 

   551,373  

                            25.6  

ІТАЛІЯ

   187,249  

                            10.6  

ТУРЕЧЧИНА

   176,983  

                            14.4  

НІМЕЧЧИНА

   156,729  

                              5.0  

ІСПАНІЯ+КАНАРСЬКІ ОСТРОВИ

   134,398  

                            12,3  

БРАЗИЛІЯ

   126,206  

                              5.8  

СПОЛУЧЕНЕ КОРОЛІВСТВО

   102,980  

                              4,6  

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

     62,771  

                            10,5  

РУМУНІЯ

     61,445  

                            38.1  

МАРОККО 

     60,290  

                            37.3  

АРГЕНТИНА 

     51,790  

                            12.2  

ПОЛЬЩА 

     49,557  

                              9.2  

ІНДІЯ 

     48,321  

                              1.0  

МЕКСИКА 

     43,779  

                              3.2  

НІДЕРЛАНДИ 

     39,688  

                              9.0  

Про Групу Renault

Група Renault знаходиться в авангарді мобільності, яка переосмислює себе. Завдяки альянсу з Nissan та Mitsubishi Motors, а також унікальному досвіду в галузі електрифікації, Група Renault складається з 4 взаємодоповнюючих брендів - Renault, Dacia, Alpine та Mobilize, - які пропонують своїм клієнтам екологічні та інноваційні рішення для мобільності. Представлена у більш ніж 130 країнах, Група продала понад 2,235 мільйона автомобілів у 2023 році. У ній працює майже 106 000 людей, які щодня втілюють її мету, щоб мобільність робила людей ближчими.

Готова приймати виклики як на дорозі, так і в конкурентній боротьбі, Група Renault прагне до амбітних перетворень, які принесуть прибуток. У центрі уваги - розробка нових технологій і послуг, а також нового модельного ряду ще більш конкурентоспроможних, збалансованих і електрифікованих автомобілів. Відповідно до екологічних викликів, Група має на меті досягти вуглецевої нейтральності в Європі до 2040 року.

alt