Команда BWT Alpine F1 здобуває вісім очок у Сінгапурі, де П’єр фінішує шостим; гіркий присмак розчарування через сходження Естебана з треку
Команда Формули-1 BWT Alpine повернулася до накопичення балів у Гран-прі Сінгапуру, коли П’єр Гаслі перескочив з дванадцятого місця турнірної таблиці на шосте на фініші захопливих нічних перегонів на трасі Марина-Бей у неділю. Естебан Окон зійшов з дистанції, посівши шосте місце на 43-му колі, через ймовірні проблеми з коробкою передач.

У перегонах, де основна ставка робилась на колісну гуму та виважену стратегію, обидва гонщики показали потужний старт на трасі, що налічує 62-кола, при цьому Естебан був на сьомій позиції у першому колі, а П’єр обіймав одинадцяту.
Відтак, Естебан взяв собі за мету сісти на хвіст Фернандо Алонсо, в той час як П’єр шукав нагоди обійти дует гонщиків Хааса Кевіна Магнуссена і Ніко Хюлькенберга. Автомобіль безпеки на 20-му колі відправив обидва автомобілі на піт-стоп для зміни гуми середньої жорсткості на жорстку, процес з яким команда механіків впоралася завиграшки. Естебан зміг втриматися на дев’ятій позиції, тоді як П’єр наздогнав Хюлькенберга на піт-стопі.
Далі відбулася захоплива баталія, коли декілька автомобілів спробували наздогнати гонщиків команди Red Bull Серхіо Переса і Макса Ферстаппена. Естебан обійшов Алонсо на 11-му повороті, а пізніше й Переса, рухаючись до здобуття шостої позиції на трасі. П’єр також випередив Переса, таким чином обидва боліди команди Alpine обійняли шосту і восьму сходинки відповідно.
На жаль, Естебан зупинився на 2-му повороті 43-го кола через ймовірні проблеми з коробкою передач, що будуть з’ясовані командою.
П’єр зберіг за собою шосту сходинку, однак йому довелося пильнувати Ферстаппена, який зумів значно пришвидшитися завдяки свіжішій гумі середньої жорсткості. Поступившись цією позицію голландцю за п’ять кіл до фінішу, він, зрештою, таки зміг повернутися до шостого місця після того, як Джордж Рассел зійшов з дистанції на останньому колі, а П’єр отримав змогу претендувати на заслужені вісім очок.

Перегони
Перегони

Естебан стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 20-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:39.9300

П’єр стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 20-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:38.277

Естебан Окон, стартував з 8-ої позиції, DNF («не дійшов до фінішу»)
“Я надзвичайно засмучений таким фіналом перегонів. Ми добре працювали і показали гарну динаміку сьогодні. Команда приймала правильні рішення і навіть було декілька захопливих моментів під час випередження на трасі. На жаль, виникла проблема з коробкою передач, що змусила мене вийти з гри. Треба все ретельно дослідити, щоб збагнути, що ж, зрештою, сталося і впевнитися, що більше таке не повториться. Ми заслужили більшого сьогодні, однак можемо пишатися своєю роботою протягом усіх вихідних. Звісно, я не так уявляв собі кінець свого Дня народження, але у нас ще буде нагода відігратися наступного тижня на моїй улюбленій трасі сезону де ми продовжимо працювати далі як команда, щоб забезпечити потужний результат у місті Судзука.”
П’єр Гаслі, стартував з 12-ої позиції, фінішував 6-м
“Я дуже задоволений своїм 6-м результатом сьогодні у таких фізично-виснажливих перегонах. Я цілком впевнено розпочав заїзд і був націлений на чесні перегони, намагаючись бути наполегливим і рішучим, власне, у нас це вийшло. Було декілька жорстких сутичок, але ми максимально скористалися ними, щоб покращити результат. Повернення балів важливе для команди та й автомобіль мав добру керованість на високій швидкості. Шкода, що так сталося з Естебаном, адже ми могли б посісти шосту і сьому сходинки для команди, тому важливо з’ясувати, що сталося і покращити свій результат у загальному заліку. Зі свого боку, я сподіваюсь потрапити до кваліфікаційного раунду у набагато кращій позиції, щоб здобути для нас значно вище місце наступної неділі. Чекаю з нетерпінням перегонів наступного тижня у Японії на трасі, яку я дуже люблю.”
Бруно Фамін, в.о. Керівника команди
“Команда залишає Гран-прі Сінгапуру, маючи вісім очок в арсеналі, що є покращенням порівняно з попередніми перегонами. Стартуючи із середини турнірної таблиці, команді було важливо зберігати спокій та приймати правильні рішення. Я надзвичайно задоволений роботою обох водіїв. Я вдячний Естебану та П’єру за їхню майстерність у такій інтенсивній тактичній баталії і реалізацію складної стратегії керування шинами, а також команді за чудове виконання подвійного об’єму робіт протягом піт-стопу. П’єр та Естебан діяли вправно, виборюючи позиції у перегонах, особливо, П’єр, який пройшов шлях з дванадцятої сходинки до шостої завдяки вдалій стратегії лише одного піт-стопа, а також хочу відзначити декілька чистих і рішучих обгонів у виконанні обох гонщиків. На жаль, ймовірна проблема з коробкою передач Естебана завадила обом автомобілям прийти до фінішу із заробленими очками. Для команди це були чергові вихідні досвіду, який буде корисним для нас на увесь подальший сезон. Щодо цього, ми налаштовані позитивно, адже наступного тижня ми летимо прямісінько до Японії, маючи за мету нарощування динаміки і навчання на помилках цього тижня.”