У перегонах, де основна ставка робилась на колісну гуму та виважену стратегію, обидва гонщики показали потужний старт на трасі, що налічує 62-кола, при цьому Естебан був на сьомій позиції у першому колі, а П’єр обіймав одинадцяту.
Відтак, Естебан взяв собі за мету сісти на хвіст Фернандо Алонсо, в той час як П’єр шукав нагоди обійти дует гонщиків Хааса Кевіна Магнуссена і Ніко Хюлькенберга. Автомобіль безпеки на 20-му колі відправив обидва автомобілі на піт-стоп для зміни гуми середньої жорсткості на жорстку, процес з яким команда механіків впоралася завиграшки. Естебан зміг втриматися на дев’ятій позиції, тоді як П’єр наздогнав Хюлькенберга на піт-стопі.
Далі відбулася захоплива баталія, коли декілька автомобілів спробували наздогнати гонщиків команди Red Bull Серхіо Переса і Макса Ферстаппена. Естебан обійшов Алонсо на 11-му повороті, а пізніше й Переса, рухаючись до здобуття шостої позиції на трасі. П’єр також випередив Переса, таким чином обидва боліди команди Alpine обійняли шосту і восьму сходинки відповідно.
На жаль, Естебан зупинився на 2-му повороті 43-го кола через ймовірні проблеми з коробкою передач, що будуть з’ясовані командою.
П’єр зберіг за собою шосту сходинку, однак йому довелося пильнувати Ферстаппена, який зумів значно пришвидшитися завдяки свіжішій гумі середньої жорсткості. Поступившись цією позицію голландцю за п’ять кіл до фінішу, він, зрештою, таки зміг повернутися до шостого місця після того, як Джордж Рассел зійшов з дистанції на останньому колі, а П’єр отримав змогу претендувати на заслужені вісім очок.
Естебан стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 20-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:39.9300
П’єр стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 20-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:38.277