Команда Alpine Endurance Team продовжує покращувати свої результати в Остіні
Чемпіонат світу з перегонів на витривалість FIA повернувся до Lone Star Le Mans
Чемпіонат світу з перегонів на витривалість FIA повернувся до Lone Star Le Mans

У ці вихідні FIA WEC повернулися на Circuit of the Americas для проведення Lone Star Le Mans, шостого етапу в сезоні 2024 року.

Єдина команда, яка ніколи не випробовувала свій гіперкар в Остіні, Alpine Endurance Team провела інтенсивну програму вільних заїздів, щоб зібрати цінну інформацію перед кваліфікацією з Шарлем Мілезі та Міком Шумахером. Однак німець побачив, що його заїзд був скомпрометований трафіком ще до того, як до салону залетіла оса. Тим часом Шарль Мілезі продемонстрував чудовий результат, фінішувавши п'ятим у кваліфікації та четвертим у Гіперполі, показавши найкращий результат для Alpine A424 у цій категорії заїздів.

Маючи дещо різні шинні стратегії на старті в неділю, Фердинанд Габсбург та Матьє Ваксів'є провели важкий перший заїзд. Хоча спочатку австрієць тримався на четвертому місці, незабаром йому довелося боротися з натиском суперників. Зіткнення з Кадилаком №2 відкинуло його назад, і він отримав штраф за проїзд по прямій. Тим часом, Матьє Ваксів'єр хоч і був обережним, але також втратив позицію.

Незважаючи на складний старт, обидва пілоти відмовилися здаватися і почали своє повернення, працюючи разом, щоб максимально використати свій високий темп і відмінне управління енергією у потоці машин. Цю роботу продовжили Поль-Лу Шатен та Мік Шумахер впродовж другої години, а потім Шарль Мілезі та Ніколя Лап'єр в середині перегонів після ідеально виконаного одночасного подвійного стеку.

Два гіперкари зі стрілкою «А» наблизилися до фінішу у прямих перегонах, що супроводжувалися напруженою боротьбою з Porsche, Lamborghini, Cadillac та Peugeot. Фердинанд Габсбург і Матьє Ваксів'єр продовжили своє сходження вперед. Повернувшись на лідируюче коло завдяки зупинці перед коротким жовтим світлом, Шарль Мілезі встановив найшвидше попереднє коло на гіперкарі №35, обігнавши BMW №15, в той час як Мік Шумахер також підвищив темп.

Les Bleus вирішили виставити на фінальний спринт до картатого прапора подвійний склад гонщиків - Шарля Мілезі та Міка Шумахера. Будучи сьомим і дванадцятим відповідно після останнього піт-стопу, француз і німець відіграли ще більше за останню годину. А424 №35 піднявся на п'яте місце і випередив BMW №20, що стало найкращим результатом команди з моменту її повернення до прем'єр-ліги. Сестринський автомобіль з Міком Шумахером фінішував дев'ятим, що стало першим подвійним фінішем A424 в десятці найкращих.

Завдяки такому багатообіцяючому виступу та отриманим урокам команда Alpine Endurance Team повертається на четверте місце в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість у класі гіперкарів FIA, а також на перше місце серед новачків FIA WEC. Тепер команда зосереджується на передостанньому етапі сезону на Фудзі (13-15 вересня).
 

Шарль Мілезі
«Це був хороший вікенд, з четвертим місцем у кваліфікації та п'ятим у перегонах. Ми не могли сподіватися на краще, адже ніколи раніше не тестували цю трасу. Цей результат дещо несподіваний, але ми отримали його завдяки чудовій роботі команди, яка забезпечила нас швидким автомобілем та ефективною стратегією. Це дає нам ще більше впевненості в завтрашньому дні, адже ми знаємо, що нам ще є над чим працювати. Ми поїдемо на Фудзі, спираючись на цей міцний фундамент».
Фердинанд Габсбург
«Це був напрочуд позитивний уїк-енд, зважаючи на те, що всі інші команди тестували на трасі в Остіні. Незважаючи на відсутність досвіду, у нас була хороша комунікація між гонщиками та інженерами, що дозволило нам прийняти кілька правильних рішень щодо стратегії та налаштувань машини. Ми стаємо все більш згуртованими і незабаром знову матимемо шанс попрацювати разом на Фудзі, щоб продовжити вдосконалювати нашу командну роботу».
Поль-Лу Шатен
«Загалом це був позитивний вікенд. Ми приїхали в Остін з великою кількістю невідомих фактів і меншою кількістю інформації, оскільки ми були новачками на цій трасі. Зрештою, це наш найкращий результат у цьому році, що є надихаючим для всієї команди. П'яте місце на такій складній трасі принесло нам багато позитивних вражень, але попереду ще багато роботи, якщо ми хочемо перемогти. Давайте насолоджуватися моментом, не забуваючи про наші майбутні цілі».
Матьє Ваксів'єр
«Це хороший командний результат. Мої перші перегони були складними. Ми спробували дещо змінити, розділивши стратегії, і я стартував на жорстких задніх шинах. Цього разу це не спрацювало, але цей досвід буде безцінним. Потім ми наполегливо боролися, намагаючись вирівняти позиції. У другій спробі мені було комфортніше, але мене довго блокували лідери. Ми детально проаналізуємо цей вікенд, щоб підійти до двох останніх перегонів з найкращими можливостями».
Мік Шумахер
«Загалом це сильний командний результат, і я радий, що обидва автомобілі фінішували з очками. Ми рухаємося в правильному напрямку в нашому першому сезоні. Ми можемо бути задоволені цим виступом, особливо сильним виступом автомобіля №35. Попереду ще багато роботи, тож давайте продовжимо докладати всіх зусиль, щоб продовжити цей позитивний імпульс на Фудзі. Вперед!»
Ніколя Лап'єр
«Це були захоплюючі перегони, і те, що обидва наші автомобілі потрапили в першу десятку, є хорошим результатом у нашому першому сезоні в прем'єр-лізі. Можливо, ми втратили трохи часу на старті через вибір шин, але потім наш темп був сильним. Ми скоригували нашу стратегію, щоб потрапити в очки завдяки роботі кожного члена команди, і я сподіваюся, що ми зможемо закріпити успіх на Фудзі. Я вже з нетерпінням чекаю на Японію».
Філіп Сіно, керівник команди Alpine Endurance Team
«Цей результат дуже позитивний для команди, оскільки він є кульмінацією значного прогресу. Старт був важким через контакт Фердинанда та, можливо, сміливий вибір шин для Матьє. Однак ми все одно дізналися багато нового про шини, і команда не допустила жодної технічної помилки. Ми залишалися зосередженими, готовими і спокійними. Ми бачили, що у нас був сильний темп у вільних заїздах і кваліфікації, тому ми продовжували віддавати всі сили, щоб піднятися вгору і уникнути проблем. Ми сподівалися досягти першого фінішу в першій п'ятірці до кінця року, і це не було випадковістю. Після боротьби в Ле-Мані всі відреагували і взяли на себе відповідальність, щоб досягти прогресу всюди, де тільки можна, і показати свій потенціал. У нас є природна динаміка, і це дає нам впевненість у тому, що ми всі налаштовані зробити цей проект успішним».
Lone Star Le Mans (COTA)

1. AF Corse Ferrari n°83
2. Toyota Gazoo Racing n°7
3. Ferrari AF Corse n°50
5. Alpine Endurance Team n°35
9. Alpine Endurance Team n°36

Чемпіонат світу з перегонів на витривалість на гіперкарах FIA

1. Естре / Лоттерер / Вантур - 125 очок
2. де Вріс / Кобаяші - 113 очок
3. Фуоко / Моліна / Нільсен - 113 очок
13. Мілезі - 21 очко
14. Габсбург - 19 очок
17. Шатен - 11 очок
24. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 3 очки

Чемпіонат світу серед виробників гіперкарів на витривалість FIA Hypercar

1. Toyota - 147 очок
2. Porsche - 136 очок
3. Ferrari - 128 очок
4. Alpine - 37 очок