· Як про це й було заявлено 2 березня 2023 року, в рамках угоди про наміри підписаної між Aramco, Geely та Renault Group, Aramco оцінює можливість стратегічних інвестицій у дану нову компанію з виробництва силових агрегатів.
· Нове підприємство включатиме 17 заводів з будівництва двигунів і 5 центрів НДДКР на 3 континентах із залученням 19000 співробітників до повноцінної ефективної організації, що матиме таку стратегічну структуру, яка забезпечуватиме силовими агрегатами чисельних виробників комплектного обладнання, а також матиме привабливу бізнес модель для заохочення нових партнерів.
· Управління акційним капіталом нового підприємства здійснюватиметься під спільним контролем Renault Group та Geely.
· Планується, що річний виробничий потенціал нової компанії сягатиме п’яти мільйонів двигунів внутрішнього згоряння, гібридних та плагін-гібридних двигунів і трансмісій. Вона забезпечуватиме чисельні бренди по всьому світу повним спектром найкращих у класі силових агрегатів.
· Очікується, що угода буде повністю укладена у другому півріччі 2023 року і далі залежатиме від умов, що зазвичай застосовуються до подібних угод, зокрема попереднє схвалення з боку відповідних антимонопольних органів та органів, що контролюють прямі іноземні інвестиції.
Ханчжоу, особливий адміністративний район Гонконг, Китай і Булонь-Біянкур, Франція – 11 липня 2023 року – Після укладання рамкової угоди, про яку було оголошено в листопаді 2022 року, Geely Holding Group (Geely Holding), Geely Automobile Holdings Limited (Geely Auto HK.0175) (що спільно називаються “Geely”) і Renault Group підписали сьогодні зобов’язуючу угоду про спільну діяльність 50/50 по створенню нової технологічної компанії із будівництва силових агрегатів, що має стати глобальним лідером з розробки, виробництва та постачання найкращих у класі гібридних силових агрегатів і високопродуктивних ДВЗ.
Компанія Aramco, яка підписала лист про наміри з Renault та Geely 2 березня 2023 року, розглядає можливість стратегічного інвестування у цю нову технологічну компанію з виробництва силових агрегатів. Інвестиції Aramco посприяли б зростанню компанії і допомогли б ключовим дослідженням та розробкам у сфері синтетичних видів палива та водневих технологій наступного покоління. Синтетичні види палива, включно з електропаливом і воднем, є частиною вирішення питання декарбонізації автомобільної галузі, включно з транспортними засобами з ДВЗ, що сьогодні курсують дорогами.
Спільним підприємством будуть керувати разом Renault Group і Geely, з рівною кількістю представників у раді директорів, які будуть розробляти та втілювати стратегії і визначати вектор діяльності компанії. Початкова організація забезпечуватиме безперервність бізнесу завдяки двом оперативним центрам, що керуватимуть відповідними операціями: Мадрид від Renault Group та Ханчжоу Бей від Geely. Керівництво базуватиметься у штаб-квартирі нової компанії, яка ймовірно з’явиться у Об’єднаному Королівстві, для досягнення ефективної діяльності, розвитку злагодженості і визначення майбутніх планів.
Renault Group та Geely передадуть надбання інтелектуальної власності центрам управління, надаючи їм повну автономність у розробці майбутніх технологій у сфері силових агрегатів, що зможуть задовольнити усі ринкові очікування. Взаємодоповнюючий портфель продуктів та регіональна присутність нового спільного підприємства змогли б забезпечити своїми технологіями 80% світового ринку ДВЗ та гібридів. Очікується, що зі старту своєї діяльності нова компанія забезпечуватиме силовими агрегатами чисельних промислових клієнтів, включно з Renault Group, Geely Auto, Volvo Cars, Proton, Nissan, Mitsubishi Motors Company і PUNCH Torino. У майбутньому, спільне підприємство буде здатне забезпечувати комплексними рішеннями у сфері технологій силових агрегатів сторонні автомобільні бренди, а також залучати нових партнерів для подальшого зміцнення виробничого циклу.
У відповідності до діючих законів і правил, Geely Auto та Renault укладуть довготривалий договір про закупівлю у спільного підприємства ДВЗ, гібридних та плагін-гібридних силових агрегатів (двигунів та трансмісій) для пасажирських транспортних засобів. Крім цього, Renault купуватиме у спільного підприємства силові агрегати для легких комерційних авто, а також сприятиме розробці гібридних батарей.