Колекцію можна побачити на сайті nft.renault.com Перший віртуальний 3D-магазин Renault, онлайн-шоурум може запропонувати відвідувачам абсолютно новий аудіо-візуальний досвід. Спочатку обравши аватар, вони можуть відкрити для себе колекційне видання RACING SHOE5 у кольорах R5 Turbo.
Колекція складається з шести кастомних моделей: п'ять натхненні флагманськими моделями R5 Turbo, а шоста розроблена спільнотою web3 R3NLT як данина пам'яті шоу-кару R5 TURBO 3E.
Renault перенесла ключові риси культового R5 Turbo в колекційні кросівки: нахил задника відображає шасі автомобіля, внутрішня частина була натхненна оббивкою, а шнурівка - натяком на ремені безпеки.
І останнє: кожна модель була виготовлена у 160 унікальних парах, натхненних 160 кінськими силами R5 Turbo.
Інновації Renault пішли ще далі, інтегрувавши чіп NFC у взуття. Сканування чіпа дає доступ до сертифікату автентичності взуття у формі NFT. Він містить ключову інформацію про взуття: склад, матеріали, простежуваність виробництва. Ці дані записані на блокчейн[1]
Усі 960 пар кросівок виготовлені з використанням сертифікованої шкіри LWG (Leather Working Group). Кожна пара унікальних кросівок з індивідуальним номером буде виготовлена після придбання її версії NFT за 265 євро.
Члени спільноти R3NLT отримають ексклюзивний доступ до інтернет-магазину 15 травня. Наступного дня сайт буде відкрито для всіх, хто підписався на ранній доступ. Нарешті, загальний доступ до nft.renault.com стане відкритим 17 травня.
"RACING SHOE5 - це чіткий знак того, що бути частиною програми R3NLT означає бути частиною унікальних відносин з брендом Renault!" - підкреслює Арно Беллоні, директор з глобального маркетингу Renault. "Все, що потрібно для того, щоб відчути досвід RACING SHOE5, - це відчинити двері нашого першого інтернет-магазину, присвяченого нашим колекційним кросівкам".
Другий NFT- дроп Renault - це унікальна можливість для шанувальників бренду придбати ексклюзивну пару кросівок, насолодитися захоплюючим 3D-досвідом та провести ексклюзивну зустріч з дизайнерами Renault в Центрі досліджень і розробок Renault. Власники кросівок також отримають доступ до ексклюзивного та персоналізованого асортименту мерчандайзингу.
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" компанія Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.