Повна презентація транслюватиметься наживо англійською мовою з можливістю перекладу ще чотирма мовами: французька, іспанська, німецька та ітавлійська.
Прес-конференцію проводитимуть Фабріс Камболів, Генеральний директор бренду Renault, Паола Фабрегат, Директор дизайнерських проектів, та Бруно Ванель, Віце-президент з продуктивності продукту.
З моменту запуску у 2013 році, було продано більш ніж 2 мільйони моделей Captur у 90 країнах. Першопроходець і еталон у своєму класі, Captur символізує дух Renault "voitures à vivre" (автомобіль для життя) через свою універсальність та модульне компонування, а також завдяки повністю гібридній технології E-Tech, доступній з 2020 року.
Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом " renaulution" компанія Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. ЇЇ мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.