Команда BWT Alpine F1 виборює вдвічі більше очок у Гран-прі Японії
Команда Формули-1 BWT Alpine забезпечила себе балами завдяки результату обох автомобілів у сьогоднішньому Гран-прі Японії, де Естебан Окон фінішував дев’ятим, а П’єр Гаслі зайняв десяту сходинку на трасі Судзука.

Завдяки дев’ятій та десятій позиціям, що були міцно закріплені за собою гонщиками на останніх етапах перегонів, команда взяла собі за мету наздогнати Aston Martin Фернандо Алонсо, який утримував 8-му сходинку; Естебан і П’єр чергувались позиціями, щоб дати нагоду останньому, на свіжій гумі, покращити результат на користь команди. Коли П’єр підібрався ближче до Фернандо, зрештою, у нього закінчилися кола і команда знов поміняла їх місцями з Естебаном, який фінішував дев’ятим, в той час як П’єр дістався фінішного прапорця десятим.

Наступний виступ команди відбудеться у Гран-прі Катару в жовтні на Міжнародному треку Лусаїл.

Перегони
Перегони

Естебан стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 1-му колі і зміна гуми на нову жорстку, піт-стоп на 29-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:37.398

П’єр стартував на новій гумі середньої жорсткості (піт-стоп на 19-му колі і зміна гуми на нову жорстку, піт-стоп на 35-му колі і зміна гуми на нову жорстку). Найшвидше коло: 1:36.371

Естебан Окон, стартував з 14-ої позиції, фінішував 9-м
“Насамперед, хочу сказати, що це прекрасно, що обидва автомобілі знову приносять бали. Я вважаю, що команда якісно попрацювала над оптимізацією амбіційної стратегії сьогодні, а також, в цілому, показала гідний результат на треку. У нас виникли проблеми на старті через гоночний інцидент на першому полі, що міг би легко поставити хрест на нашій участі у змаганнях. Але нам вдалося швидко оговтатися, розібратися з гумою, здійснити декілька ефективних піт-стопів і, зрештою, заробити бали. Це була якісна командна робота, спрямована на спробу заробити більше очок у командному заліку і, в результаті, ймовірно ми спромоглися максимально покращити свій сьогоднішній результат. Нам треба ще багато чого обговорити і засвоїти, адже наша мета – показати ще кращий результат у Катарі за два тижні.”
П’єр Гаслі, стартував з 12-ої позиції, фінішував 10-м
“Насамперед, за балами нам вдалося наблизитися один до одного завдяки дабл-хедеру, коли ми з 12-ої позиції у турнірній таблиці повернулися до здобуття очок. Від себе скажу, що мені ці перегони здалися дуже позитивними завдяки впевненій їзді між піт-стопами як на гумі середньої жорсткості, так і жорсткій, що також посприяло нашим шансам на боротьбу за бали. Ми відчули себе конкурентноздатними, наблизившись упритул до Фернандо [Алонсо], можливо ми навіть змогли б його обійти. Як у команди, у нас є на що звернути увагу, щоб зрозуміти, що можна зробити краще наступного разу. Хай там як, але ми здобули подвійну порцію очок для команди, а це найважливіша річ.”
Бруно Фамін, в.о. Керівника команди
“Зусилля команди цієї неділі не були марними, адже обидва автомобілі принесли очки і було приємно викинути з голови не зовсім вдалий кваліфікаційний заїзд. Перегони виявилися цікавими ще й з точки зору стратегії та великої кількості різних планів безпосередньо на треку. Під кінець змагання ми прагнули скористатися перевагою від колісної гуми і швидкості П’єра, націлившись на восьму позицію. Шанс був дуже близький і ми вирішили помінятися позиціями на треку з метою посилити командний результат, давши П’єру шанс поборотися за 8-ме місце. У результаті, у нас закінчились кола і ми вирішили знову поміняти водіїв. Прийняття подібних рішень дається дуже легко, однак, усі вони, першочергово, стосуються інтересів самої команди. Це були два напружені тижні – очки на табло і абсолютно точно обнадійливі показники на двох різних треках і за різних умов – тому хочеться подякувати усій команді за своєчасне внесення змін і майстерну роботу на результат. Нам усім необхідно прагнути більшого.”