На 34-му колі перегони були зупинені червоним прапором через сильне зіткнення Кевіна Магнуссена зі стіною у 8-му повороті, що дозволило Естебану вперше протягом перегонів змінити шини з "жорстких" на "середні", на яких він і залишився до кінця перегонів, клінічно пройшовши Ніко Гюлькенберга у 1-му повороті за п'ять кіл до фінішу та вирвавши останнє очко.
П'єр впевнено стартував і піднявся на дев'яте місце на початку перегонів, заїхавши на піт-стоп на 28-му колі для жорстких шин, якраз перед тим, як на 33-му колі зійшов автомобіль безпеки для Магнуссена, перш ніж цей інцидент був оцінений як червоний прапор. Після чистих виходів з другого стоячого старту обидва гонщики прагнули поборотися за позиції, що приносять очки. Зрештою, Естебан обігнав Гюлькенберга на 66-му колі в 1-му повороті, П'єр зробив те ж саме в 12-му повороті, і гонщики перетнули фінішну лінію десятим та одинадцятим.
Команда з нетерпінням чекає заключного спринту сезону на Гран-прі Сан-Паулу в Інтерлагосі, що відбудеться наступного вікенду.
Естебан стартував на 15-му місці на New Hards (L34 змінюється на New Medium під червоним прапором); найшвидше коло: 1:22.976
П'єр стартував на 11-му місці на New Mediums (піт-стоп L28 на New Hards); Найшвидше коло: 1:23.230