Бренд Renault прискорює темпи зростання продажів в Європі в 3 кварталі 2023 року з 25% зростанням у порівнянні з аналогічним періодом минулого року
  • У 3 кварталі 2023 року світові продажі бренду Renault досягли 356 747 одиниць*, що на 11% більше, ніж у 3 кварталі 2022 року. За перші 9 місяців цього року Renault продала в цілому 1 128 885 автомобілів, що на 11% більше, ніж у 2022 році.
  • Renault є другим найбільш продаваним брендом в Європі в 2023 році з ростом на 25% в 3-му кварталі і на 22% з початку року (726 938 продажів). Renault випереджає конкурентів у С-сегменті з ростом на 36% з початку року.
  • Renault підтверджує своє лідерство на французькому ринку, як у продажах легкових автомобілів - 206 734 (+18% порівняно з 2022 роком), так і в продажах комерційних автомобілів - 80 422 (+12%). Austral лідирує в сегменті C-SUV з 22 700 продажами.
  • Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів з двозначним зростанням продажів у всьому світі (+21%) і особливо в Європі (+26%). Renault є європейським лідером на ринку комерційних фургонів.
  • Renault оголосить свій "міжнародний бізнес-план до 2027 року" 25 жовтня 2023 року.
Зростання на електрифікованому ринку

Різке збільшення продажів гібридних електромобілів на 48%, до 127 224 одиниць, дозволило бренду Renault досягти значного прогресу на ринку електрифікованих автомобілів. Цей сплеск продажів гібридних електромобілів призвів до загального зростання продажів електрифікованих автомобілів на 19%, до 200 000 проданих автомобілів. Ключову роль у цьому помітному успіху відіграли моделі Austral і Arkana, на які припало відповідно 65% і 55% продажів у версії HEV. Крім того, європейський запуск Espace показав багатообіцяючий початок продажів у Франції та Іспанії, з планами розширення в інших європейських країнах з жовтня 2023 року.

Продажі електричного Megane E-Tech цього року склали понад 35 000 одиниць. Він зробив значний внесок у продажі електромобілів Renault, забезпечивши майже 54% від загального обсягу продажів, який сягнув 64 854 одиниць. В Європі на частку Megane E-Tech electric припадає 2,2% ринку електромобілів.

З метою подальшої диверсифікації пропозиції електромобілів бренду, у 2024 році розпочнеться цілорічний продаж електромобіля Scenic E-Tech electric, представленого на Мюнхенському автосалоні у вересні минулого року. Прийом замовлень на Scenic E-Tech electric відкриється до кінця 2023 року.

Зростання у високоприбутковому бізнесі

Модельний ряд С-сегменту бренду Renault продовжує відігравати все більш важливу роль у загальному обсязі продажів, демонструючи значне зростання - загалом було продано 190 535 автомобілів, що на 36% більше. Austral зробив значний внесок у цей успіх, досягнувши 60 305 продажів за перші 9 місяців 2023 року, в той час як Arkana демонструє стабільний прогрес, досягнувши 59 542 продажів.

Незважаючи на постійні обмеження поставок, Renault досягає своєї роздрібної мети і підтримує її на оптимізованому рівні, причому кожен другий автомобіль продається приватним клієнтам. Роздрібний мікс досягне 50% у 2023 році, що на +7 пунктів вище середньоринкового показника (43%).

Зростання на ринку комерційних автомобілів

Renault продовжує випереджати конкурентів на ринку комерційних автомобілів, демонструючи двозначне зростання продажів. За перші 9 місяців 2023 року світові продажі досягли 281 404 одиниць (+21%), а в Європі продажі зросли на 26% до 214 255 одиниць, при зростанні ринку на 14%.

Такі динамічні показники в Європі були досягнуті завдяки успіху флагманських продуктів бренду - Express (+25%), Kangoo (+33%), Trafic (+29%) і Master (+13%).

Бренд Renault міжнародний бізнес-план 2027

 

25 жовтня 2023 року бренд Renault представить свій міжнародний бізнес-план до 2027 року зі світовою прем'єрою Renault Kardian, першої моделі продуктового наступу за межами Європи.

25% ЗРОСТАННЯ В ЄВРОПІ В 3 КВАРТАЛІ 2023 РОКУ ПІДТВЕРДЖУЄ УСПІХ ЗАПУСКУ НОВИХ МОДЕЛЕЙ: MEGANE E-TECH ELECTRIC, ALL-NEW ESPACE ТА NEW AUSTRAL, ЯКИЙ ПОСІДАЄ ПЕРШЕ МІСЦЕ В СЕГМЕНТІ C-SUV У ФРАНЦІЇ. ЗАРАЗ МИ З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЄМО НА ПОЧАТОК ПРИЙОМУ ЗАМОВЛЕНЬ НА АБСОЛЮТНО НОВИЙ SCENIC E-TECH ELECTRIC В ЄВРОПІ ТА АБСОЛЮТНО НОВИЙ KARDIAN В ЛАТИНСЬКІЙ АМЕРИЦІ.

 

Фабріс Камболіве Генеральний директор, бренду Renault

ЗАГАЛЬНИЙ ОБСЯГ ПРОДАЖІВ PC+LCV

 

Кінець вересня*.

 

2023

2022

%

RENAULT

 

 

 

PC

847,481

780,744

+9

LCV

281,404

232,566

+21

PC+LCV

1,128,885

1,013,310

+11

RENAULT KOREA MOTORS

 

 

 

PC

17,060

38,387

-56

ЗАГАЛОМ

 

 

 

PC

864,541

819,131

+6

LCV

281,404

232,566

+21

PC+LCV

1,145,945

1,051,697

+9

РЕЙТИНГ 15 ОСНОВНИХ РИНКІВ - З ПОЧАТКУ РОКУ НА КІНЕЦЬ ВЕРЕСНЯ 2023 РОКУ*

МІСЦЕ

РИНОК

ОБСЯГИ

PC+LCV M/S

 

 

(одиниць)

(У %)

1

ФРАНЦІЯ

287,156

18.4

2

ТУРЕЧЧИНА

88,762

10.4

3

БРАЗИЛІЯ

87,249

5.7

4

ІТАЛІЯ

69,405

5.3

5

НІМЕЧЧИНА

62,371

2.7

6

ІСПАНІЯ

61,538

7.5

7

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ

53,826

3.1

8

ІНДІЯ

40,020

1.1

9

АРГЕНТИНА

39,383

11.8

10

МЕКСИКА

32,215

3.3

11

БЕЛЬГІЯ+ЛЮКСЕМБУРГ

31,679

6.7

12

НІДЕРЛАНДИ

24,791

7.2

13

ПОЛЬЩА

22,250

5.6

14

КОЛУМБІЯ

20,789

17.2

15

МАРОККО

19,553

16.7

Про Renault

25 жовтня 2023 року бренд Renault представить свій міжнародний бізнес-план до 2027 року зі світовою прем'єрою Renault Kardian, першої моделі продуктового наступу за межами Європи.

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.