Scénic: все – нове, крім назви!
alt
Стратегія
Scénic вперше з'явився в 1996 році - тоді під назвою Megane Scénic - і вважається першим компактним мінівеном в європейській автомобільній історії. Він був названий так, щоб розпалити бажання подорожувати та досліджувати навколишній світ. Його перші чотири покоління мали стабільні переваги: всі вони були місткими, оснащеними корисними технологіями та винятково безпечними. Так само буде і з наступним поколінням: Renault вирішило назвати свій майбутній повністю електричний сімейний автомобіль "Новий Scénic E-Tech electric". У ньому буде все вищезазначене, а також він буде радикально переосмислений. Сильвія, керівник відділу стратегії неймінгу у департаменті глобального маркетингу бренду Renault, розповіла нам про автомобіль і про те, як він змінився за ці роки. У ньому все нове, окрім назви.
Автор: Флорентіна Дека
У 1990-х роках репутація Renault як бренду, що виробляє автомобілі для життя та подорожей, була на піку. У 1984 році компанія представила Espace, свій висококласний позашляховик, а в 1993 році - зручний для міста Twingo. І Scénic мав вивести бренд на наступний рівень з першим компактним мінівеном для сімейного використання на ринку. Концепт-кар був представлений у 1991 році на Франкфуртському автосалоні, а дорожня версія з'явилася в дилерських центрах у 1996 році. Він був спроектований всередині й назовні для комфорту кожного пасажира і тоді отримав назву Megane Scénic. Це був справжній кокон для подорожей пересічною місцевістю, новаторський, безпечний, комфортний і привітний, його модульність була поза межами цього світу, він був сповнений передових технологій, а його вікна були вражаюче великого розміру. Іншими словами, його дизайн був неперевершеним і орієнтованим на незабутні враження в дорозі.
alt
Сільвія Дос Сантос

Керівник відділу стратегії неймінгу в департаменті глобального маркетингу бренду Renault

«Назва Scénic (мальовничий з фр.) миттєво викликає уявлення про пейзажі та краєвиди. Тож вона вабить вас до подорожі, до відкритості зовнішньому світу, особливо завдяки своїм великим вікнам. Існує також поняття сцени як середовища для технологій, тож назва Scénic - це ще й про покращення життя на борту.»

32 роки автомобілів для життя і подорожей
32 роки автомобілів для життя і подорожей

Назва Scénic була очевидним рішенням: вона уособлювала автомобілі для життя та подорожей протягом 32 років і стала знаковою в історії Renault, поряд з Clio (15,9 млн. автомобілів), Megane (13 млн.), Twingo (4,1 млн.) та Espace (1,3 млн.). У 1997 році цей автомобіль був визнаний Європейським автомобілем року, а всього Renault продало понад 5,4 мільйона автомобілів у 110 країнах світу. За ці роки бренд значно модернізував свій продукт, зберігши при цьому всі початкові відмінні риси - комфорт в салоні, безпеку та корисні технології.

 

"Мало хто знає, що назва Scénic - це також абревіатура від "Концепція безпеки, втілена в новому інноваційному автомобілі (Safety Concept Embodied in a New Innovative Car)", - додає Сильвія.