Керівник відділу стратегії неймінгу в департаменті глобального маркетингу бренду Renault
«Назва Scénic (мальовничий з фр.) миттєво викликає уявлення про пейзажі та краєвиди. Тож вона вабить вас до подорожі, до відкритості зовнішньому світу, особливо завдяки своїм великим вікнам. Існує також поняття сцени як середовища для технологій, тож назва Scénic - це ще й про покращення життя на борту.»
Назва Scénic була очевидним рішенням: вона уособлювала автомобілі для життя та подорожей протягом 32 років і стала знаковою в історії Renault, поряд з Clio (15,9 млн. автомобілів), Megane (13 млн.), Twingo (4,1 млн.) та Espace (1,3 млн.). У 1997 році цей автомобіль був визнаний Європейським автомобілем року, а всього Renault продало понад 5,4 мільйона автомобілів у 110 країнах світу. За ці роки бренд значно модернізував свій продукт, зберігши при цьому всі початкові відмінні риси - комфорт в салоні, безпеку та корисні технології.
"Мало хто знає, що назва Scénic - це також абревіатура від "Концепція безпеки, втілена в новому інноваційному автомобілі (Safety Concept Embodied in a New Innovative Car)", - додає Сильвія.