● Alpine Endurance Team зустріла нові виклики на «6 годинах Фудзі», сьомому етапі Чемпіонату світу з перегонів на витривалість FIA сезону 2024 року.
● Les Bleus подолали хаотичний старт і два штрафи, щоб забезпечити перший результат A424 на подіумі в категорії гіперкарів, разом з Ніколя Лап'єром, Міком Шумахером і Матьє Ваксів'єром.
● Довірений Шарлю Мілезі, Фердинанду Габсбургу та Жюлю Гунону, сестринський автомобіль також вразив своїми результатами: він боровся в перших рядах і показав найшвидше коло в перегонах.
● Alpine A424 завершить свою дебютну кампанію на перегонах «8 годин Бахрейну» (31 жовтня - 2 листопада 2024 року).
Менш ніж через десять днів після відновлення сезону в Техасі, FIA WEC перетнув Тихий океан на передостанньому етапі 2024 року.
У понеділок команда Alpine Endurance Team вирушила до бази на горі Фудзі, щоб перевірити два боліди A424, які щойно прибули з Остіна. Команда була однією з найпродуктивніших під час тренувань на трасі Фудзі, а потім взялася за кваліфікацію з Матьє Ваксів'єром та Шарлем Мілезі. У той час як перший з них вислизнув з-під його рук на три десятих секунди, його товариш фінішував у першій десятці. У четвертому заїзді на Гіперполі під номером 35 Шарль Мілезі продовжив свій ривок, фінішувавши шостим у запеклій боротьбі, відставши від трійки лідерів менше, ніж на одну десяту секунди.
У неділю, всього за кілька годин до старту 6 годин Фудзі, відбувся парад Alpine A110, який став прелюдією до перегонів «6 годин Фудзі». Стартувавши на шинах Michelin Medium, Фердинанд Габсбург та Мік Шумахер були обережними до того, як стали жертвами інциденту, спричиненого двома Ferrari на початку другого кола. Австрійця розвернуло, в той час як німець був змушений скористатися зоною розвороту.
Незважаючи на втрату позицій, гонщики пішли в наступ одразу після рестарту. Мік Шумахер та Фердинанд Габсбург були втягнуті в кілька протистоянь і скористалися численними можливостями в потоці машин, щоб повернутися в першу десятку. Матьє Ваксів'єр та Жюль Гунон, повернувшись на машині під номером 35, захопили лідерство у другій годині в дедалі тепліших умовах. Потім команда скористалася автомобілем безпеки, щоб скоригувати свою стратегію і скоротити відставання від лідерів, але #36 отримав штраф за проїзд на жовтий прапор. Тим часом автомобіль №35 ненадовго захопив лідерство, перш ніж в боротьбу вступили Шарль Мілезі і Ніколя Лап'єр.
За 2 години і 10 хвилин до фінішу Alpine під номером 35 знову приєднався до лідерів. Шарль Мілезі вдруге поспіль встановив найшвидше коло в переногах, а Мік Шумахер зайняв перше місце на сестринському боліді. Після періоду віртуального автомобіля безпеки, за півтори години до фінішу, автомобілі A424 були на четвертому та одинадцятому місцях. Невдовзі після рестарту Шарль Мілезі піднявся на тимчасовий подіум, прорвавшись повз Toyota №8, але вимушений контакт з автомобілем LMGT3 відкинув його вниз по турнірній таблиці. Тим часом Мік Шумахер набрав позиції, щоб вступити в боротьбу за третє місце з #12 Porsche, який поступився місцем за шість хвилин до фінішу.
У фінальному спринті до картатого прапора Мік Шумахер зробив все необхідне, щоб завоювати перший подіум для Alpine A424 в Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість FIA. Шарль Мілезі продовжував боротьбу і фінішував сьомим, випередивши Peugeot №94 на 0,008 секунди.
Завдяки найкращому результату з моменту повернення у вищу категорію, Alpine Endurance Team тепер готується до завершення своєї навчальної кампанії на гіперкарах у фіналі сезону FIA WEC, «8 годин Бахрейну» (31 жовтня - 2 листопада).
- Porsche Penske Motorsport #6
- BMW M Team WRT #15
- Alpine Endurance Team #36
- Alpine Endurance Team #35
1. Естре / Лотерера / Вантур - 150 балів
2. Фуоко / Моліна / Нільсен - 115 балів
3. де Вріс / Кобаяші - 113 балів
12. Мілезі - 27 балів
14. Габсбург - 25 балів
19. Лап'єр / Шумахер / Ваксів'єр - 18 балів
22. Шатен - 17 балів
24. Гунон - 6 балів
1. Porsche - 161 очко
2. Toyota - 151 очко
3. Ferrari - 134 очки
4. Alpine - 52 очки
Заснована в 1955 році Жаном Ределе, компанія Alpine за роки свого існування зарекомендувала себе спортивними автомобілями у французькому стилі. У 2018 році бренд вперше представив новий A110, вірний вічним принципам Alpine - компактності, легкості, маневреності та задоволення від водіння. Бізнес-підрозділ Alpine було створено у 2021 році на основі спадщини та ноу-хау історичного заводу в Дьєппі, а також інженерного досвіду команд Alpine Racing та Alpine Cars. У Групі Renault це бренд, що спеціалізується на інноваційних, автентичних та ексклюзивних спортивних автомобілях. Цей досвід дозволяє бренду брати участь у двох головних чемпіонатах FIA: Формулі-1 та Чемпіонаті світу з перегонів на витривалість. Alpine також присутній в інших механічних дисциплінах, беручи участь у змаганнях з ралі, кубку та GT4. 2024 рік знаменує собою поворотний момент в амбіціях Alpine, оскільки компанія відкриває свій на 100% електричний «Гараж мрії», випускаючи свій перший електричний міський спортивний автомобіль A290.