Підключені сервіси, які обумовлюють продажі електромобілів на ринку:
- Простіший продаж електромобілів, які були придбані «з рук» завдяки «Сертифікату на акумулятор ». (Сертифікат, що підтверджує відповідність продукції всім нормам, вимогам і стандартам)
- Доступ до понад 260 000 станцій зарядки по всій Європі з веб-додатком “Mobilize Charge Pass”.
- скорочення щоденних економічних витрат з додатком “Mobilize Smart Charge”.
Системи тимчасового зберігання енергії на базі акумуляторів від електромобілів, які забезпечують використання джерел енергії:
- Компенсація різниці між виготовленням і споживанням енергії в режимі реального часу завдяки проекту стаціонарного енергосхову, потужністю 15 МВт-год у Флані.
- Збільшення тривалості служби електромобільних акумуляторів за допомогою інноваційних модульних, мобільних і багатоцільових рішень енергозбереження.
«З ростом числа електричних і гібридних транспортних засобів ринки мобільності і енергетики стають все більш тісно пов’язаними. Завдяки повністю комплексній інтегрованій пропозиції Mobilize надає клієнтам конкретні рішення в галузі екології і сприяє досягненню мети Renault Group із нульовим викидом вуглецю », – зазначила Клотільд Дельбе (Clotilde Delbos), генеральний директор Mobilize
Підключення сервісів, які стимулюють продажі на ринку електромобілів
Сертифікат на акумулятор: спрощений продаж попередньо використаних електромобілів
Mobilize запускає додаток «Сертифікат на акумулятор», який дає можливість власникам електромобілів Renault і Dacia отримувати інформацію про залишок ємності акумулятора в своєму смартфоні або в Інтернеті в режимі реального часу.
Основними перевагами сертифікату є:
- Збільшення залишкової вартості і ціни реалізації старих електромобілів.
- Швидкий продаж уживаних електромобілів новим клієнтам, які отримують гарантовану інформацію про заишок ємності акумулятора.
Для кого призначений додаток “Mobilize Smart Charge”?
Додаток доступний через MY Renault для всіх індивідуальних клієнтів і EASY CONNECT для компаній, а інтернет-користувачі Dacia Spring можуть скористатися ним через MY Dacia.
Дані, які використовують для підготовки сертифіката, отримуються через систему управління батареями (BMS) або обчислюються за допомогою використання інформації про тривалість водіння і зарядки. Це дозволяє зібрати точну картину стану акумулятора (SOH), тобто процентного співвідношення його поточної ємності до початкової ємності. Наприклад, якщо SOH батареї на 40 кВтг становить 94%, то його залишкова ємність, відповідно, буде дорівнює 37,6 кВтг.
Сертифікат доступний для автомобілів Renault ZOE E-TECH Electric, Renault Kangoo E-TECH Electric (33 кВт-год) і Twingo E-TECH Electric. З плином часу, можливість скористатися послугою буде доступна на майбутніх гібридних і електричних автомобілях Renault, крім того, на лінійці електричних автомобілів Dacia.
· Mobilize Charge Pass: доступ до понад 260 000 зарядних станцій по всіх куточках Європи.
У ролі засобу є сприяння розповсюдженню електромобільності, Mobilize створила сервіс (Mobilize Charge Pass), призначенням якого є зарядка електромобілів саме під час поїздки.My Renault не тільки сприяє в пошуку найбільш доступною зарядної станції, яка є сумісною з придбаним автомобілем, але і відображає максимально комфортний і легкий маршрут до неї і вартість самої зарядки. Сеанс зарядки свого електромобіля можна почати як тільки автомобіль підключився до потрібної електромережі. Для більш простої зарядки, використовуйте додаток Mobilize Charge Pass, який заздалегідь прив’язаний до зазначеною засобу платежу.
Mobilize Charge Pass забезпечує доступ до електромережі з більш як 260 000 пунктів зарядки в 25 країнах у всій Європі.
В даний час додаток вже є в Іспанії і Німеччини, а в найближчі місяці буде так само доступний для користування і в інших країнах.
· Mobilize Smart Charge – економія на електриці завдяки зарядці електромобіля енергією з екологічно чистих джерел
Власники електричних автомобілів Renault можуть максимально знизити витрати на електроенергію завдяки додатку Mobilize Smart Charge. Більше того, за рахунок ефективного і грамотного планування, власники електромобілів можуть значно знизити свій вуглецевий слід.
Залежно від пікових точок і спадів у виробництві та споживанні електроенергії, Mobilize Smart Charge практично повністю управляє зарядкою автомобіля. Зарядка електричного автомобіля зупиняється лише в періоди надмерного навантаження на енергомережу і поновлюється, як тільки в мережі виникає надлишок енергії, що дозволяє балансувати мережеву навантаження і задіяти енергію з відновлюваних джерел.
Mobilize Smart Charge грамотно обчислює оптимальний графік зарядки, враховуючи вартість на електроенергію, доступність поновлюваних джерел, потужність мережі і основних переваг користувача (проміжок часу, необхідний рівень заряду і так далі). Серед учасників енергетичного ринку, подібна гнучкість є високооціненною, так як за підсумком, електрика дістається користувачам з меншим об’ємом економічних витрат.
В даний час додаток доступний у Франції і Нідерландах для власників Twingo E-TECH Electric і ZOE E-TECH Electric *.
* Автомобілі, що підтримують додаток: ZOE, фаза 1 (виробництво після листопада 2019 г.), ZOE, фаза 2 (виробництво після 29 жовтня 2020 г.) і всі моделі Twingo EV. На цих моделях можуть встановлюватися мультимедійні системи RLink або EasyLink
Системи зберігання енергії на базі акумуляторів від електромобілів, що сприяють споживанню джерел енергії
На тлі енергетичної трансформації Mobilize розташувала енергосховище, ємністю 15 МВт-год , яке дозволить в режимі реального часу компенсувати різницю між виробництвом і споживанням електроенергії.
Mobilize поступово реалізує проект найбільшого стаціонарного енергосховища на акумуляторах від електромобілів – Advanced Battery Storage. В результаті, підсумкова ємність мережі, яка розташована в Німеччині і Франції, складатиме 70 МВт-год.
Слідом за німецьким Ельверлінгсеном і Дуе на півночі Франції в Mobilize вирішили встановити 480 нових акумуляторів від Renault ZOE на заводі Renault Group Re-Factory у Фланьо (Івелін, Франція), виготовивши додаткову ємність в 15 МВт-год.
Поступово їх замінять на попередньо використані акумулятори, які вже не є придатними для використання на електричних автомобілях через скорочення щільності, потужності і енергії, але їх інша задача буде зберігання. Загальний вуглецевий слід електромобілів скоротиться завдяки продовженню тривалості служби акумуляторів від електромобілів.
Виробництво і споживання електроенергії
Виробництво і споживання електроенергії в енергомережі має бути завжди збалансовано, щоб мати можливість дати гарантію на безперебійне обслуговування всіх користувачів. В рамках проекту Advanced Battery Storage в періоди низького споживання енергія запасається в акумуляторах від електромобілів і повертається в мережу, коли попит збільшується. Буфера для енергомережі виступають як акумулятори, які допомагають збільшити частку споживчої та відновлювальної енергії.
Проект Advanced Battery Storage характеризує лідерські позиції компанії Mobilize в області інтелектуальних енергосистем, які розробляються у співпраці з партнерами: The Banque des territoires, Mitsui Corp. from Japan, Demeter (через Фонд екологічної модернізації транспорту), The Mobility House, Nidec і Fenecon.
Mobilize і betteries AMPS GmbH дарують друге життя акумуляторам від електромобілів, пропонуючи екологічне і економічновигідне рішення для енергозбереження
В рамках зусиль з глобального підвищення екологічності електричного транспорту і зниження викидів CO2 до нуля, Mobilize і betteries AMPS GmbH підписали промислову угоду про виробництво легко транспортованого, модульного, універсального і підключеного сховища енергії на акумуляторах від електромобілів. Перефункціонувавши їх в якості сховища чистої і доступної енергії, Mobilize і betteries показують своє прагнення підтримувати економіку замкнутого циклу і скорочувати вуглецевий слід подібних акумуляторів.
Елементи betterPack (основний компонент сховища) можна об’єднувати в модулі betterGen ( візок з інвертором і зарядним пристроєм) і використовувати в якості альтернативи компактним паливним генераторам. Потужність системи становить 2-5 кВт, а ємність – 2,3-9,2 кВт-год. Потужність можна експлуатувати в закритих приміщеннях, оскільки на відміну від традиційних генераторів вона не виробляє вихлопних газів.
Система практично не видає шуму, проста у використанні і ідеально підійде для компаній, які здають в оренду промислове обладнання, знімальних груп або будівельних бригад, які хочуть скоротити свій викид CO2. betterPack – це також ідеальне готове рішення для триколісних автомобілів (наприклад, моторикш) і навіть для невеликих човнів на електричній тязі. Завдяки невеликій масі (менше 35 кг) betterPack можна замінити вручну і забезпечити безперебійну та якісну роботу обладнання.
Проекти для майбутньої реалізації
На даний час в стадії реалізації знаходяться кілька пілотних проектів, в результаті яких основні клієнти побачать продукт, по справжньому відповідний їх очікуванням. Отримані відгуки будуть враховані в остаточній конструкції. Крім уже розглянутих рішень, команди продовжують шукати нові варіанти застосування своїх систем, наприклад в зв’язці з компактними сонячними панелями, які не підключені до мережі. Цей тандем дозволить користуватися “зеленою” енергією в періоди підвищеного попиту.
Завдяки старим акумуляторам рішення Mobilize і betteries стоїть на 15-65% менше в порівнянні з традиційними системами на паливних генераторах.
Після того, як Mobilize і betteries в червні 2021 року заявили про промислове співробітництво, компанії почали готуватися до початку виробництва серійної моделі на заводі Renault Group Re-Factory у Фланьо (Франція). Очікується, що продажі установки почнуться до кінця 2021 року.
Про компанію Mobilize
Mobilize займається мобільністю, енергетикою і службами даних. Компанія входить до складу Renault Group. Mobilize будується на базі відкритих екосистем, пропонує гнучкі рішення мобільності і допомагає здійснювати перехід на стійкі енергетичні рішення в рамках стратегії Renault Group з досягнення вуглецевої нейтральності і зростання відповідно до принципів економіки замкнутого циклу.
Електромобіль у Архіві: – Рено KANGOO Z.E.