Русский
На головну

Головна    >    Історія Renault в спорті


ОНЛАЙН ЗАПИС НА СТО
Ваше авто
Двигун
Продовжити
ПРОВЕСТИ ТЕСТ-ДРАЙВ
Модель
Дата i час
Продовжити

Renault Sport є спортивним підрозділом бренду Renault і зосереджено на ентузіастах спортивних автомобілів. Renault Sport - це ексклюзивні автомобілі, спортивні заходи і змагання - все це, приносить світ автоспорту в межі досяжності кожної людини! Моделі гами R.S. - Renault Sport створені виключно на базі високих технологій і досвіду, придбаному Renault в численних змаганнях.
 

World Series by Renault - Світові серії Renault


Серія сталася Іспанської Формули-Рено, яка існувала з 1991 по 1997 роки. Світова серія була створена під назвою Open Fortuna by Nissan в 1998 і велика частина гонок проходила в Іспанії, але за свою історію відвідала й інші країни, включаючи Францію, Італію, Португалію, Німеччину і Бразилію. Організацією серії займалася RPM Comunicacion. Чемпіонат кілька разів змінював назви, звичайно беручи назва титульного спонсора, але також був відомий під поширеним, але не офіційною назвою "Формула-Ніссан".


Перші роки існування серія використовувала шасі побудовані, конструктором Coloni, обладнані 2.0-літровим мотором Nissan SR20. Рівень серії знаходився між Формулою-3 і Формулою-3000. У 2002 році чемпіонат знайшов новий формат, шасі стала поставляти італійська компанія Dallara, а мотори були вдосконалені і називалися VQ30. Чемпіонат став більш міжнародним і більше половини гонок проходило за межами Іспанії. Renault створила свій чемпіонат під назвою Формула-Рено V6 Єврокубок (англ. Formula Renault V6 Eurocup) в 2003, який був серією підтримки гоночного уїк-енду Eurosport (ETCC і FIA GT). Серія використовувала шасі Tatuus і 3.5-літрові мотори Nissan V6.

У 2005 компанія Renault покинула гоночний уїк-енд Eurosport і запустила Світову серію Рено і Формулу-Рено 3.5, об'єднавши Світову серію Ніссан (з якою був завершений контракт на постачання двигунів) і Формулу-Рено V6 Єврокубок.Шасі Dallara як і раніше використовувалися, в той час як двигун Renault V6 був поліпшений до 425 кінських сил. Єврокубок Формули-Рено і Єврокубок Меган Трофі, також приєдналися до серії в 2005 в якості гонок підтримки Формули-Рено 3.5.


Formula 1 - Формула 1


Керуючись пристрастю до спорту та інновацій, команди Renault завжди брали за основу досвід, отриманий у змаганнях, щоб вдосконалити автомобілі гами Renault Sport. І саме змагання визначили сучасну аеродинаміку, технічні особливості, дизайн та безпеку спортивних автомобілів Renault.
 

 

 

Команда Renault дебютувала у Формулі-1, як французький національний проект - в команді виступали французькі гонщики, машини оснащувалися шинами французької компанії Michelin, спонсорами команди були Elf. Команда зробила ставку на турбований двигун 1.5 V6, який відрізнявся високою потужністю, але низькою надійністю (наприклад, в сезон 1979 команда завоювала 6 поул і лише одну перемогу). Тим не менш, в сезоні 1983 команда зайняла друге місце в Кубку Конструкторів, а Ален Прост - друге місце в особистому заліку, програвши чемпіонський титул на останньому етапі після сходу через проблеми з турбіною. Після цього результати пішли на спад, і Renault F1 покинула Формулу-1.


У сезонах 1989-1997 року формульна програма Renault полягала у поставці двигунів для провідних команд Формули-1. З двигунами Renault RS03 - RS09 команди Williams і Benetton 6 разів поспіль (1992-1997) вигравали Кубок Конструкторів.Після цього компанія згорнула виробництво двигунів. Williams і Benneton продовжували використовувати по суті старі двигуни Renault під назвами Supertec, Mecachrome, Playlife до 2000 року включно.


16 березня 2000 концерн Рено викупив команду Бенеттон за 120 млн доларів. Формально назва була змінена в 2002 році.У ньому команда фінішувала на 4-му місці, завоювавши неофіційний титул «кращою серед інших» (не топ-команд), в наступному сезоні також зайняла 4-е місце, зумівши, проте, наблизитися до Ferrari, McLaren і Williams змогла, в 2004 -м посіла 3-е місце, а в 2005-му виграла і чемпіонат світу, і Кубок конструкторів. У 2006-му команда повторила свій успіх.


У 2007 році команду покинув дворазовий чемпіон світу Фернандо Алонсо, і сезон видався невдалим - лише третє місце в Кубку Конструкторів (об'єктивно, Renault стала лише четвертою за силою командою чемпіонату, але зайняла 3 місце після дискваліфікації команди McLaren). Пілоти команди Хейккі Ковалайнен і Джанкарло Фізікелла зайняли лише 7 і 8 місця в особистому заліку.


В результаті, Флавіо Бріаторе повністю оновив склад команди в 2008 році. У команду повернувся Фернандо Алонсо, а місце другого пілота зайняв син триразового чемпіона світу Нельсона Піке Нельсон Піке-молодший. У 2008 році Фернандо Алонсо зміг всього двічі піднятися на вищу сходинку подіуму - в Сінгапурі і в Японії. Однак 2009 рік виявився ще важче. І якщо Алонсо все-таки стабільно набирав очки, то рахунок Піке після десяти Гран При так і не був відкритий. Бріаторе звільнив Нельсона Піке-молодшого. Звільнений пілот звинуватив керівника своєї колишньої команди в тому, що той змусив гонщика на Гран Прі Сінгапуру в 2008 році здійснити навмисне аварію, яка допомогла перемогти Фернандо Алонсо, першому пілотові ING Renault F1 Team. Розслідування підтвердило винність керівника команди Флавіо Бріаторе і її головного інженера Пета Сімондса. І Бріаторе, і Сімондс було заборонено працювати у Формулі 1. Після закінчення сезону покинув команду і її перший пілот, Фернандо Алонсо.


У 2009 році в результаті скандалу навколо Гран-прі Сінгапуру 2008 року ING припиняє співпрацю з командою. Відтепер назва команди «Renault F1 Team». Genii Capital викупили 75% акцій команди. У зв'язку з втратою титульного спонсора команда змінила свої кольори в 2010 році і повернулася до історичної чорно-жовтої розфарбуванні.


 

У 2010 році керівником команди був призначений Ерік Бульє. Першим пілотом і лідером команди, замість Фернандо Алонсо, взяли Роберта Кубіцу, а на місці другого в складі команди дебютував перший російський гонщик у Формулі-1 - Віталій Петров.


В кінці 2010 року малайзійський концерн Proton (якому належить британський автовиробник Lotus Cars) став титульним спонсором команди і в 2011 році вона буде називатися Lotus Renault GP. Таким чином з 2011 року Renault повністю припиняє свої виступи у Формулі-1 як команди і переходить на роль мотористів. Цікаво, що боліди іншої команди Lotus Racing (яка з 2011 року буде виступати під історичним ім'ям Team Lotus) також будуть оснащуватися моторами Renault.


 У сезоні 2011 року за Lotus Renault GP повинні були виступати Віталій Петров і Роберт Кубіца, проте Кубіца потрапив в серйозну аварію під час лютневих виступів у ралі, тому його замінив Нік Хайдфельд. На презентації боліда 2011 року було оголошено про укладання контрактів резервних пілотів з Бруно Сінний і Ромен Грожаном. У першому Гран-прі сезону - Австралії - Віталій Петров фінішував на подіумі, посівши 3 місце. Перед Гран-прі Бельгії команда уклала спонсорські угоди з бразильськими спонсорами і оголосила, що Ніка Хайдфельда замінить Бруно Сенна. Бразильський пілот підписав контракт на два етапи чемпіонату.